duminică, 6 februarie 2011

Gheorghe Turda

Gheorghe Turda este un cantaret din Romnaia, absolvent al Academiei de Muzica din Cluj.
S-a nascut la Sapanta, judetul Maramures in data de 6 martie 1948 si a debutat in Ansamblul Martisorul din Cluj.
Printre multele premii si distinctii se numara si Cetatean de Onoare al Municipiului Cluj-Napoca, Cetatean de Onoare al Municipiului Bucuresti, Cetatean de Onoare al Comunei Sapanta, Ordinul Virtutea Militara in gradul de Cavaler cu insemn pentru militari, general de brigada in rezerva cu o stea.
A fost casatorit si are 2 fete Anca Irina si Voichita.

4 comentarii:

  1. A FOST UN SECURIST INRAIT IN ANII COMUNISMULUI !

    RăspundețiȘtergere
  2. am ramas bulversata ca eu credeam ca a fost militian in realitate dar de fapta fost turnator la securitate, mai ,mai, ce e viata sim a bulversat stirea ca nu a fost nici familist convins s a despartit de nevinovata prima sa sotie,mama fetelor lui cu care am vazut ca se mndrea la tv acum la o varsta respectabila de 64 sa se mandresaca cu o logodnica ma face sa cred ca e un afemeiat ghita aist zis si turda. ma rog nu mai am ceasi placere care am avut inainte de a afla acest stiri nu tocmani plqacute mie. ma rog fiecre om are voie sa si traiasca viATA CUM DORESTE DAR mie numi place asemenea tip de oameni. imi plac familistii convinsi si persoanele care nu fac rau altora din jur, din familie, etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. un ordinar care a mincat banii M.A.I.zeci de ani, moment in care nesimtitu' cinta la nunti si se umplea de bani. Citi stiu ca boul asta cu aspect de poponar a fost uns director la -chipurile-Directia de cultura a M.A.I., platit cu aproape 100 mil.R.O.L. pe luna ani in sir?

    RăspundețiȘtergere