marți, 15 februarie 2011

Cazimir Ionescu

Cazimir Ionescu este un politician din Romania, absolvent al Facultatii Forajului şi Exploatarea Zăcămintelor de Petrol şi Gaze din cadrul Institutul pentru Petrol, Gaze şi Geologie.
Pe numele complet de Benedict Cazimir Ionescu, s-a nascut in data de 14 martie 1946 si a fost un participant activ la Revolutia din 1989.
A fost deputat din partea Frontului Salvarii Nationale intre anii 1990 - 1992 si senator din partea Partidului Democrat intre anii 1996 - 2000 si membru in Colegiul CNSAS.

5 comentarii:

  1. L-am cunoscut pe dl Cazemir Ionescu, e un om onest,cu personalitate,cu foarte mult bun simt.
    Ii doresc tor binele din lume.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cazimir Ionescu merita toata admiratia!E un om minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am admirat intotdeauna pe Cazimir Ionescu...Din primul moment in care l-am vazut!Era decembrie '89 si atunci l-am vazut prima data...Aveam 14 ani,si am ramas pur si simplu fascinata de personalitatea puternica,inteligenta sclipitoare,de vocea lui impunatoare,cu un timbru deosebit(greu de uitat!)Iar acum,dupa 21 de ani,simt acelasi lucru(tocmai l-am ascultat acum cateva clipe intr-o emisiune la radio,si am simtit aceeasi senzatie)IMPRESIONANT!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Il cunosc pe dl Cazimir este un om corect si cu mult bun simt.
    Merita tot ce este mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am cunoscut pe Cazimir prin.... "67,Era foarte tinar,dar se intrevedea in el o personalitate puternica.Era foarte potrivit pentru colaborator cu securitatea.Nu cred ca a scapat neobservat de ORGANE.

    RăspundețiȘtergere